2006/06/05


Most értem fel Pestre, de már Gárdony előtt ideges lettem. Azon már meg sem lepődöm, hogy nem lehet leülni a vonaton, mert annyira tele van (és mi lett volna, ha jó idő lett volna hétvégén?!). Állóhelyet sikerült szereznem az előtérben, ezzel csak egy gond szokott lenni, hogy itt van a WC is, és állandó a járkálás, nemcsak a kocsin belül, de a másik kocsiból is. No mindegy, csak egy óra... Aztán Gárdony előtt jött egy fickó a másik kocsiból cigivel a szájában. Miután elvégezte dolgát, nem ment rögtön vissza a helyére, hanem szép nyugodtan elszívta cigarettáját. Nyugalmát csak az zavarta meg egy kis időre , hogy felszólítottam legyen szíves menjen dohányzó részre, mert egyrészt itt tilos, meg egyébként is engem zavar. Erre motyogott valamit, nem értettem, hogy mit, és cigizett tovább. Majd visszament a másik kocsiba, de előtte még beszólt valamit, hogy jogot tanulok-e, és tudom-e hogy a menekülő ajtó elé nem szabad csomagot tenni...?!
Bizonyos vagyok benne, hogy nekem volt igazam, hiszen jelezve volt, hogy tilos a dohányzás, de mit lehet ilyenkor tenni. Utastársaim a fickó (nem Úr) távozása után kifejtették, hogy milyen egy paraszt volt, de amikor ott volt, egyikük sem szólt volna egy szót sem.
Megoldás az ha elkezdek vele kiabálni? vagy ha kibelezem? Kalauz persze ilyenkor közel s távolban egy sem. Mikor lesznek a magyarok végre kultúráltak, és nem füstölnek egymás orra alá?

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Vigyázz a beszólással, lehet, hogy vmi keméyn fickóval akadsz össze.

10:19 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal