2006/08/15


Film ajánló

James Fargo: Élő fegyver (Forced Vengeance) - Chuck Norris (képek)

Ha tegnap nem vagyok dög fáradt, akkor két okból nem néztem volna meg ezt a filmet:
1. Csák Norris
2. hongkongi akciófilm
+ 80-as évek (de ez it nem volt zavaró)
...de megnéztem, és "jó" volt (nekem).

Kedvenc jelenetem a DVD borító hátterében is látható piros neon fények előtti jelenet, ahol csak a szereplők sziluettjét látjuk.
A film közben belehallgatunk a főszereplő Josh Randall gondolataiba is. Ezeket is nagyon szerettem:)

A sztoriról nem írnék itt, mindenki utána tud nézni, ha akar. Egy valami viszont nem hagy nyugodni, miért van az, hogy a legtöbb ilyen filmben meghal a főhős nője? és nemcsak, hogy meghal, de előtte jól meg is erőszakolják... ez a 80-as évekbeli filmek sajátossága? A furcs csak az volt, hogy a film közepén halt meg, akár túl is élhette volna az erőszakot...nu mindegy
ja, és vietnami veterán harcos barát...hát csoda, hogy túl élte a háborút.

Nu, hogy Nohabot is felcsigázzuk (wad rajzolsz nekem egy felcsigázott nohabot?) : a főgonosz a kényelmes kerekes székéből épp elefántos rajzfilmet nézett, amikor Csák betört az otthonába (
imdb-ről loptam: The "Tom and Jerry" cartoon Simon Koo is watching is called "Jerry-Go-Round".).

Kiemelném még a zenét is. Nem az a tipikus akciófilmes zene volt. Végig valami öregvagyokénmárehhezmiértnemhagytoknyugtonahajómonfrancnakkellmindigverekednem hangulata volt.

Chen felügyelő: "Randall, lehet hogy megdöglünk mindketten, de egyedül nem mehet."

Josh Randall: "Kölcsön vett város, kölcsön vett idő..."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal